به گزارش قدس آنلاین، بداقبالی فیلم «زمانی برای مردن نیست» همچنان ادامه دارد. همزمان با اکران جدیدترین جیمز باند در چین، مقامات این کشور اقدامات احتیاطی زیادی برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا انجام دادند.
پس از هفته ها فقدان نمایش فیلم های آمریکایی در چین، بالاخره در این دو هفته گذشته، دو فیلم «زمانی برای مردن نیست» و «تلماسه» در چین اکران شدند و توانستند به ترتیب رتبه های اول و سوم فروش را بدست آورند.
با وجود صدرنشینی این دو فیلم، عملکرد آنها البته چشمگیر نبود و دلیل این امر نیز تا حدی مربوط به شیوع جدید کرونا در چین و تعطیلی نزدیک به ۱۴۰۰ سالن سینما در ۱۴ استان این کشور است.
براساس اطلاعات به دست آمده از فروش فیلم ها در چین، زمانی برای مردن نیست در این آخر هفته ۲۷٫۸ میلیون دلار فروش کرد که نسبت به میزان فروش هفته گذشته «تلماسه» که ۲۱ میلیون دلار فروخته بود، عملکرد بهتری داشت.
در گیشه این هفته، جایگاه دوم پرفروش ترین ها به فیلم «نبرد در دریاچه چانجین» با ۱۹ میلیون دلار رسید. رتبه سوم را نیز فیلم «تلماسه» با ۵ میلیون دلار به دست آورد.
منبع: صبا
انتهای خبر/
نظر شما